måndag 10 november 2008

1 År sedan

Det finns inga ord som kan beskriva denna resa, Vill dit igen!!
Tiden går så fort, kändes som vi var där nyss. Tack för en underbar resa A och M.





Denna helg som varit har gått i Indisk andan, gick i indiska kläder på lördagen, söndagen bestod av indisk mat. MUMS.
Min mans syster var här. Underbar go tjej Kolla hennes blogg ida. Hon snygga till mitt hår och lärde mig en massa nytt om hår och smink.
På söndags kom min pappa kom på besök, vilket var ett tag sedan. Han nu bor på Kreta och jag inte har kunnat att åka och besöka han och hans fru. Hoppas på att vi kan åka dit till sommaren. Han åkte idag igen så det blev en snabb träff. Men så trevlig....
Denna vecka blir en spännande och kul vecka.
HDK veckan har nu börjat, känns spännande att jobba med nya människor. Det enda som känns jobbigt att det blir engelska hela veckan vilket jag är kass på... men dags att lära sig..Ni kan följa veckan på Fröken Moxy

5 kommentarer:

Kristina sa...

Minnen för livet! Så är det med avlägsna resor!

Textil stil sa...

Ja vilket bra initiativ av Hdk.Så kul att få jobba programövergripande.Skolan är full av underbara typer!!!
Förstår att du längtar tillbaka till Indien.Härliga bilder!

maria sa...

ja, jag längtar oxå tillbaka. kan inte fatta att det gåt ett år. Vi får ha en indien träff snart. Jag ska bjuda mina grannar på Malai Kofta någon elg framöver.

maria sa...

...kan tydligen inte stava heller!

Kollobarnet sa...

jag vill med tillbaka!!!!! NU Helst... går det att fixa??