fredag 29 augusti 2008

Skördetid

Jag har sådde lite frön och de visade sig att jag missat att det ska gallras. Så de har tagit över hela landet. Har skördat varje dag.


Måste visa er mitt vackra äppelträd. Tyvärr kan jag inte ta in äpplena då min dotter får astma attack av äpplen. När hon är i skolan passar jag på att göra äppelpaj och städar noga efter. Mums...
Har också fått en massa plommon av olika sorter. Hösten är allt en skön tid med. Men sommare är lite för kort



Annars laddar jag inför att skolan börjar på måndag. Är lite nervös samtidigt är det spännande och se hur det blir. Men först blir det kräftskiva i kväll här hemma i båthuset med alla grannar.

3 kommentarer:

Textil stil sa...

Ser mumsigt ut! Ha en trevlig kräftskiva.

Josefin sa...

Du ska se att skolan kommer bli kanon :)

Kollobarnet sa...

ja gör detsamma, laddar inför skolan... det känns som att det kommer bli en låång höst för min del iaf....

snart en fika på stan??