fredag 15 augusti 2008

Önskelista

Det börjar dra ihop sig till den 38 födelsedagen. Skriver önskelista till mina nära och kära så dom vet vad jag önskar mig.

En lite väska att hänga över axeln för tel, plånbok
Stickor Harmony Rundstickor
Stick böcker Engelska
Skiss tillbehör
Block
Stafli
Färger
Presentkort på inex
Present kort på Striik och
http://garnharvan.se/index.php/cPath/271
Väska att ha skiss blogg och bilder i.
En ny symasknin......(får nog vänta till 40)
En godmiddag med min älskade man

Detta kommer jag på nu. Kommer mera sen

2 kommentarer:

Textil stil sa...

Oj oj vilken lista! Hmm nu blir jag sugen att fixa ihop en liten present. Men när exakt är det man ska gratta dig?
/Kram Annika

Lena sa...

Själv fyller jag snart 48, tror jag kopierar din lista rakt av,det var mycket som stämde!!