tisdag 1 juli 2008

Mjölkgarnet

Har fått frågor var man kan köpa mjölkgarnet och det är köpt på Gunnebogarn i Uddevalla. De jobbar med postorder mest. Inte en jätte kul affär men det börjar att bli lita bättre och i brist på affärer med garn här så för man hålla tillgodo med det som finns och komma ner till Göteborg och frossa.

Min kära syster kommer idag så då blir det nog en tur till Gbg med fika och shopping. Kanske det kan bli lite nya garner om jag kan hålla mig ifrån alla underbara sko affärer som är en av mina stora laster.
Ha en härlig dag nu när solen och värmen kommer. Själv ska jag springa runt med damsugare och sedan bli det bryggan eller slipa lite på båten som ska renoveras.

1 kommentar:

Efwa - Medea sa...

Det låter spännande. Undrar hur det går till, vad det egentligen är för fiber? Ko-garn kanske =)