fredag 11 juli 2008

De blir bild till hösten

Vaknaden denna morgon med att jag inte kan ta mig upp ur sängen, kan inte lyfta huvudet. SKIT, men det var bara att tvinga upp mig. I med en massa smärt stillande och satt mig sedan framför dator. Kollade då studera.nu.................

Jag kom in, trodde aldrig att jag skulle göra det. Nu känns denna dag helt okej än då. Kan glädja mig för detta när jag ligger här och tycker att livet är lite orättvist i bland. Tack alla som fick mig att våga söka. Speciellt min man som alltid stöttar mig, Annika som var ett super stöd när jag tänkte strunta i de och sen våran lärare på slöjden Jonas som fick mig att att söka.

Nu kommer min semester, som börjar om en vecka bestå av att träna upp mig på skiss och målning. Kommer att ha en super semester. Blir troligen stickning, virkning och sömnade också.
Kramar på er där ute

7 kommentarer:

maria sa...

pilane heter det där skulpturerna finns, på tjörn granne med dig nästan.

Anna sa...

Världens största grattis! Sååååå roligt!

Bengt E sa...

Grattis Millan vi är så glada att Du kom in på Bild det passar Dig.

PetraO sa...

Grattis Millan! Det kommer att bli superbra!

makiato sa...

Grattis! Vad roligt att du kom in.

Anonym sa...

Jag är så stolt över dig, tänk vad hårt du jobbat för allt det här och så blir resultatet att du kommer inn, du är så duktig Millan. Tack för fina dagar vi hadde tillsammans, jag saknar dig massa redan. Största kramar som finns från mig till dig, skickar också varma tankar till din nacke så den blir bättre.

Anonym sa...

Grattis Grattis!! Vilken rolig host du kommer fa, tillskillnad fran vissa andra har...

kram kram