söndag 4 januari 2009

Nu är det nya tag som gäller tag tag i livet och njut....ta hand om kroppen och tanken..
Ska läsa 2 extra kurser nu i vår på distans....Konstpedagogik och en data modeskiss. Så nu blir det fullt upp SKOJ hoppas jag på...Ska även sticka litte nya kuliga saker kolla
stickfrossa och mönster pomatomus.
Fick ett fing garn av syrran som jag troligen ska använde..men först ska jag göra klart Lizas strumpor...Bilder kommer lite senare...Måste nu göra skoljobb...Vfu uppgift som ska in, en interjuv vi gjort under julen....
Så det kommer mer information om kurser och stickning.....

2 kommentarer:

Lenis sa...

Har läst din blogg ett tag nu och jag kommer inte ihåg om jag kommenterat någon gång?! Men någon gång ska ju bli den första :-)
Jag ska också läsa digital modeskiss på distans under våren. Undrar om det är samma kurs vi ska läsa? I Borås? Spännande att få se här hur du löser uppgifterna. För visst tänker du visa det här ;-)

Kristina sa...

Låter kul med kurser på distans. Jag har också tankar åt det hållet.