fredag 5 december 2008

Skiss boken....Gränser...



5 kommentarer:

Bengt E sa...

Fina bilder . Jag tror det blir en vit Jul (hoppas jag) lägger ut bilder när det blir vitt . Vi åker till Axmar imorgon Gun fyller 60 är idag.

Magnus sa...

Super snyggt älskling!!!

Ida-Lina sa...

Har inte ord för hur fint det är Millan, Er så otroligt imponert över vad du får till och klarar. Du är helt fantastisk. KRAM

Kristina sa...

Jättefina bilder! En liten undran från en textilslöjdande varelse. Är du helt inne i bildens värld nu? Inget slöjdande inför julen som vi också kan få se?

MOXY sa...

Ja det är klart att jag textilar, ett måste för att överleva.. HAr gjort en krage med stor flära som jag hade på beställning, gjort sockar m.m lägger ut det senare. men kragen han jag tyvärr inte fota. Håller på att syr byxor