tisdag 16 september 2008

HEDEN Göteborg kl 19.15

Skulle vilja visa alla bilder med det tröttnar ut er. Fy fa.. vad detta var kul. Rädd att polisen skulle komma och det gjorde den, men de åkte bara sakta förbi och jag vinkade. Känner mig upprymd, stolt och glad.
De här är ett projekt i skolan där vi ska ändra någon offentlig plats. Min tanke är att det ska se mjukt och glatt ut. Att människorna som går förbi blir glada, kanske säger ett par ord till varandra, stannar upp, tänker efter. På en stolpe står det tänk värda ord,.....En man stod där och läste när jag gick där ifrån, kändes bra...Ett gäng tjejer som spelat fotboll frågade om de fick ta några äpplen och gick glatt därifrån. Tänk att det går att GLÄDJA några med små medel.
Här kommer nu lite bilder.....

7 kommentarer:

Textil stil sa...

Heja Millan!!! Vet precis vad du pratar om. Är alldeles upprymd efter min egen aktion ikväll klockan elva! Tur att jag hade de tuffaste tjejerna i klassen med mig.Vi ses imon o då får vi prata mer!!!

Josefin sa...

Härligt :) Jag vill iaf se fler bilder :)

Josefin sa...

jo föresten hittade en kilskrift fast endast kopierad sådan, har dock för mig att jag tyckte den var ganska bra men du får gärna låna min :)

Anonym sa...

gud vad häftigt :D vad du är påhittig. jag funderar på att komma till er näst nästa vecka, vad sägs om det? :) har ni tid? kraaam

MOXY sa...

Hoppas du kommer. Kram

Honungsboden sa...

Härligt med lite offentlig stickning. Man blir glad bara av att se bilderna!

blomman sa...

Jag skulle vilja ha varit där. Undrar hur reaktionen skulle bli i lilla Skurup som är min närmaste tätort?